År
2016
Kategori
- Branding
- Kampagne
- Udstillingsmateriale
- Plakater
Leveret
- Plakater
- Brochurer
- Messestand
Salgsfremstød for Nissan Leaf
Nissan vil lave et salgsfremstød for deres elbil Nissan Leaf Acenta 30 kwh. Nissan Leaf er en elbil, og Nissan ønsker at fokusere på at bilen er “grøn” og ikke så meget økonomien ved at have en elbil. Bilen har en startpris på 312.470 kr.
Målgruppen er yngre par 25-35 år, der har råd til en bil i den klasse og prioriterer miljø og klima. De er færdiguddannede og har gode faste jobs. De bor højst sandsynligt i en større by og sætter pris på gode oplevelser. De går ofte ud og spiser. De handler hovedsageligt økologisk. Nissan vil gerne have lavet et spændende logo specifikt til denne kampagne. Naturligvis med stor respekt for deres brand og nuværende designlinje.
Jeg leverede…
Færdig messestand materiale med rollups, disk, og baggrundsplakat.
Desuden udviklede jeg brochurematerialet i forbindelse med Nissans salgsfremstød for deres på det tidspunkt nye elbil Nissan Leaf.